ریحانه ساداتریحانه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

مادرانه دخترانه

اولین نمایشگاه کتاب

1394/3/12 23:37
نویسنده : فاطمه
179 بازدید
اشتراک گذاری

امسال برای اولین بار به اتفاق خاله جون عزیزت به نمایشگاه کتاب رفتیم.اصلا من یکی از دلایل علاقه مندیم به بهار همین نمایشگاه که خیلی دوستش میداریم. یه شیش ساعتی اونجا بودیم و من از لیست کتابهایی که یادداشت کرده بودم(شایان ذکر است که این لیست فقط شامل بخش کودک بودهخندونک) اکثرا رو خریدم برات. البته ما در سالهای گذشته هم که کودک نداشتیم اول سراغ قرفه های کودک می رفتیم. کتاب های خوبی خریدیم از کتاب های نشر زعغران خیلی خوشم اومده بود مخصوصا فلیکس رو که مجموعه ی کاملشو خریدم برات اما خودم و خاله جون همشو زود خوندیمخنده.

یکی از کتابهای نمایشگاه رو که خیلی الان دوسش داری «قیافه های بامزه» با نویسندگی نیکولا اسمی و ترجمه ی نوشین اخلاقی از کانون پرورش فکری کودک تو این کتاب از طریق یه داستان خیلی ساده و تصویر صورت یه خردسال به بیان احساسات می پردازه جالب اینجاست که صفحه ی آخر کتاب خردسال میتونه عکس خودشو ببینه و قیافه هایی بامزه در بیاره. دخترکمان هم  همیشه لبخندی میزنه که دو دندون کوچیکش به وضوح تو چشهمحبت من عاشق این مدل خندیدنت هستم.

باقی کتاب ها رو هر وقت براش خوندم کعرفی می کنم.

اینم یه سری عکس از اولین نمایشگاه کتاب دختر نازم:

اینجا دیگه خسته شدی

یا علی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)