ریحانه ساداتریحانه سادات، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره

مادرانه دخترانه

هنرهای مامان برای دخترش

1393/4/29 1:08
نویسنده : فاطمه
853 بازدید
اشتراک گذاری

زمانی که دخترم تو دلم بود استراحت کامل داشتم برای همین زمان به اندازه ی کافی برای درست کردن یه سری عروسک بافتنی و کارهای نمدی  داشتم . همه ی این ها را با عشق فراوان درست کردم، تا قبل از  بارداری نه بافتنی کار کرده بودم نه دست به نخ و سوزن زده بودم اما دخترم باعث شکوفا شدن استعدادم شد، باید به این مطلب ایمان داشته باشیم که کودکانمان برای رشد ما والدین پا به دنیا می گذارند....

 

 

عروسک های ریحانه خانم

 

 

 

 

تمام  این عروسک ها را بدون الگو و با ذهن خلاق خودم بافتمدلخورچشمک

 

اینم عروسک های نمدی دخترم،  (برای کارهای نمدی از کافه نمدی نی نی سایت کمک گرفتم.) 

سعی کردم عروسک ها از ملیت های مختلف باشند.

 

 

این ها هم تابلو های نمدی هستن که تو اتاق ریحانه سادات نصب کردم.

این کالاسکه رو هم روی در اتاقش چسبوندم.

پسندها (5)

نظرات (1)

maedeh
31 تیر 93 22:25
مثه همیشه کارات فوق العادست البته خوب خواهر منی دیگه چ میشه کرد... گربه ملوس منو ببووس.....