ریحانه ساداتریحانه سادات، تا این لحظه: 10 سال و 10 روز سن داره

مادرانه دخترانه

کتاب خواندن

1393/4/16 15:43
نویسنده : فاطمه
222 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز برای اولین بار برای ریحانه سادات کتاب خوندم. با هم دراز کشیدیم و من عکس های کتاب می می نی را روبروی اون گذاشتم و شروع کردم به خواندن. دخترم همچین کنجکاوانه به عکس ها نگاه می کرد که اینگار داره کشف و کشوفات انجام میده هر چند برای ریحانه دیدن این تصاویر واقعا حکم یه کشف بزرگ رو داره. فکر نمیکردم خواندن کتاب تو سن دو ماهگی براش جذاب باشه اما دخترم نشون داد که از این کار خوشش میاد و من تصمیم دارم هر وقت که آرومه و حالش خوبه براش کتاب بخونم. با سری کتاب های می می نی هم شروع کردم. قیافه ی دخترم هتگام نگاه کردن به کتابش:

البته همیشه وقتی تعجب می کنه یه چنین قیافه ای می گیره. 

یا علی

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

شیواجونی
29 تیر 93 8:54
سلام وب عالی داریدبه من هم یه سر بزن
maedeh
31 تیر 93 22:28
الان یکی واسه منم می می نی رو بخونه ذوق مرگ میشم چ برسه ب این بچه خاله فداش شه ک اینقد جیگره