ریحانه ساداتریحانه سادات، تا این لحظه: 10 سال و 10 روز سن داره

مادرانه دخترانه

آینه ی چشمهات

1393/7/5 15:02
نویسنده : فاطمه
178 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی  به اون چشم های درشت و قشنگت نگاه می کنم  به وضوح خوذم رو می بینم اون وقته که پشتم می لرزه تو دقیقا انعکاس رفتار و کردار منی داری یادم می اندازی که" مامان من تو رو می بینم و یاد می گیرم" ، خودتو نگاه می کنم و عمل می کنم . من باید خیلی تلاش کنم که افکارم درست باشه  تا رفتار درست از من سر بزنه و تو دختر ناز و قشنگم رفتار منو می بینی و یاد می گیری ،تو برای یادگیری فقط نگاه می کنی نگاه نگاه نگاه. تو اومدی تا من رشد کنم  و بیشتر به اعمالم فکر کنم. سخته اما راه درست همینه اصلا درست زندگی کردن سخته. عزیز دل مامان و بابا عاشقانه دوست داریم و تمام سعی خودمان را می کنیم تا درست تربیت بشی ولی نگاه و امیدمون به خدای مهربونه.

 

یا علی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)